Критерії
оцінювання навчальних досягнень учнів з
трудового навчання
Рівні
навчальних досягнень |
Бали |
Характеристика навчальних досягнень учня (учениці) |
Початковий |
1 |
Учні можуть розпізнавати деякі об’єкти вивчення (матеріали,
інструменти, моделі тощо) та називають їх (на побутовому рівні) |
2 |
Учні описують незначну частину технологічних об’єктів;
частково розпізнають інструменти та обладнання для виконання практичних робіт |
|
3 |
Учні мають фрагментарні уявлення з предмета вивчення
(обізнані з деякими технологічними поняттями); з допомогою вчителя виконують
елементарні практичні завдання; використовують за призначенням робочі
інструменти та обладнання |
|
Середній |
4 |
Учні знають окремі відомості, що стосуються технологічних
об’єктів; застосовують елементарні прийоми роботи інструментом |
5 |
Учні відтворюють навчальний матеріал, необхідний для
виконання практичних робіт, з допомогою вчителя; виконують окремі
технологічні операції з недоліками; частково володіють прийомами роботи
інструментом |
|
6 |
Учні самостійно відтворюють значну частину навчального
матеріалу, необхідного для виконання практичних робіт; виконують окремі частини технологічних
операцій |
|
Достатній |
7 |
Учні самостійно і логічно відтворюють фактичний і
теоретичний матеріал, необхідний для виконання практичних робіт; виконують
практичну роботу відповідно до інструкцій вчителя; частково контролюють
власні навчальні дії; з допомогою учасників проекту і учителя виконують
завдання , що стосуються окремих етапів проектної діяльності |
8 |
Учні виявляють розуміння навчального матеріалу, наводять
приклади, намагаються аналізувати, встановлювати найсуттєвіші зв’язки і
залежності між технологічними операціями; використовують набуті знання і
уміння в стандартних ситуаціях |
|
9 |
Учні володіють навчальним матеріалом і реалізовують свої
знання та вміння в практичній діяльності; можуть аналізувати і
систематизувати інформацію в процесі проектної діяльності |
|
Високий |
10 |
Учні володіють глибокими знаннями та уміннями і
застосовують їх у нестандартних ситуаціях; беруть активну участь в
розробленні та реалізації технологічного процесу; з допомогою учасників
проекту і учителя проектують та виконують всі види запланованих робіт |
11 |
Учні володіють гнучкими знаннями і
навичками в межах вимог навчальної програми, аргументовано використовують їх
у нестандартних ситуаціях, знаходять і аналізують додаткову інформацію;
самостійно розробляють технологічний процес виготовлення виробу та
забезпечують його виконання; самостійно проектують та виконують всі види запланованих
робіт |
|
12 |
Учні мають системні знання та навички з предмета, свідомо
використовують їх, у тому числі, у проблемних ситуаціях; самостійно
розробляють технологічний процес виготовлення виробу та забезпечують його
якісне виконання; самостійно проектують та виконують, використовуючи
відповідні технології, всі види запланованих робіт |
Коментарі
Дописати коментар